Logo Background

F1Taure.LT: Italijos GP apžvalga

  • Tema: rFactor | 2014/03/27 17:20 | Komentuoti  Komentarai

    Lenktynės Italijoje – visada smagios ir įdomios. Ne išeitis buvo ir šios, kuriose triumfavo Deividas Misiulis iš Mercedes.

    Detalią šių lenktynių apžvalgą galite pamatyti šiame video įraše.

    Kvalifikacija.

    Lenktynės.

    DETALŪS REZULTATAI

    Voldemaras Vilčinskis savo viltis palaidojo jau pirmjame rate

    Kiek netikėtai į turnyro veiklą ir vėl aktyviai įsitraukęs Voldemaras Vilčinskis liko nusivylęs pasiektu rezultatu Monzoje.

    Gana neblogą tempą treniruotėse rodęs McLaren pilotas savo “klasę” sugebėjo įrodyti jau kvalifikacijoje. Sprendžiant į kvalifikacijos rezultatus, atrodo, jog Voldemaro Vilčinskio greitis niekur nedingo. Bet.. dingo stabilumas. Apie tai po varžybų užsiminė ir pats Voldemaras Vilčinskis.

    “Pirmojoje kvalifikacijos dalyje pasiekiau savo tikslą patekti į antrąją dalį. Laiko rezervą dar turėjau, bet nefiksavau ratų. Q2 savo įveiktu ratu buvau labai nepatenkintas ir visaip stengiausi jį pagerinti, bet nieko nesigavo.” – apie kvalifikaciją kalbėjo pilotas.

    Sugrįžimas į lenktynes kiekvienam pilotui kelia daug klaustukų ir šiek tiek baimės. Dažniausiai net be pertraukų lenktyniaujantys pilotai jaudinasi prieš startą.

    “Lenktynių labai bijojau, nes startuoju labai prastai.. Kaip Webberis.. Bet šį kartą pavyko geras startas, tai net gi pakilau keliomis pozicijomis iki pirmojo posūkio. Stabdžiau laiku ir atsargiai. Tuomet teko šiek tiek apsistumdyti, buvau “uždarytas į dėžutę”, nelabai turėjau kur dėtis. Galima sakyti, buvau išstumtas iš trasos, kirtau nedidelę jos dalį ir gavau stop and go baudą. Manau, jog ši bauda yra visiškas absurdas. Kaip suprantu ir Gvidas Ablingis ją gavo.” – nusivylimo neslėpė Voldemaras Vilčinskis.

    Po šio incidento ir apsilankymo techninėje aptarnavimo zonoje McLaren narys nusirito į pačią rikiuotės uodegą.

    “Nukritau į patį galą, 18 poziciją. Nors ir buvau truputį apdaužytas, tačiau tęsiau varžybas, bet žinojau, kad šansų iškovoti “tikrų” taškų jau nebeturiu. Rimtos kovos taip pat neturėjau, gaila. Lenktynių pabaigoje pasivijau Martyną Sebestiną, bet pasikarščiavau ir padariau klaidą. Apibendrinant, esu labai nusivylęs savo tempu lenktynėse. Tikslas buvo finišuoti, bet nebūti atsilikus ratu nuo lyderių. Tai nepavyko.” – pokalbį užbaigė praėjusių sezonų F1T lyderis.

    Linui Norvaišui Italijoje padėjo ir komandos draugas

    Dar kelis taškus kovoje dėl čempiono titulo praradęs Linas liko patenkintas pasiektu rezultatu Monzoje.

    Kvalifikacijoje ir vėl neblizgėjęs Linas Norvaišas reabilituotis sugebėjo jau starte. Iš ketvirtosios pozicijos į antrąją pakilęs Renault pilotas pasiklojo tvirtus pamatus likusiai lenktynių daliai. Dar vienas faktorius, padėjęs Linui praėjusiose lenktynėse – puikiai debiutavęs komandos draugas Justas Kuvikas.

    “Lenktynes pradėjau iš ketvirtosios vietos, startas pavyko gan neblogai, ne tik, kad nepraradau pozicijų, bet ir pakilau aukštyn, iki pirmo posūkio aplenkiau Gvidą. To pačio rato gale buvau arti savo komandos draugo galinio sparno, pasinaudojau vakuuminiu oro maišu ir aplenkiau. Aišku, jis ir pats nelabai priešinosi, o ir turėdamas galimybę mane kontraatakuoti, tiesiog šiek tiek atleido greitį, kiek mačiau per veidrodėlius.” – atvirai šnekėjo čempionato lyderis.

    Pasak Lino Norvaišo, tai buvo vieno iš ramesnių jo lenktynių. Bene vieninteliai “kovų” židiniai Renault nariui buvo tik su komandos draugu ir ratu atsiliekančiais sportininkais.

    “Toliau taip ir važiavau antras, už manęs mažiau nei už 2s važiavo Kuvikas, jis pirmas pasuko keistis padangų, sekančiame rate aš tą patį padariau. Viename iš ratų, nepamenu kuriame Kuvikui atsirado šansas mane aplenkti, tą ir padarė stabdydamas vėliau, aš nesigyniau, visgi komandos draugas, bet kiek netikėtai jis mane praleido į priekį, nuo tada judėjau link finišo be jokių kovų, tik lenkdamas ratu atsilikusius sportininkus.” – pokalbį užbaigė Linas.

    Tai, jog Renault komandoje egzistuoja komandinė taktika parodė ir komandos radijo ryšys. Dar kvalifikacijos metu Justas Kuvikas komandos draugui uždavė klausimą: “Ką darom? Jei startas man bus geras, kada praleisti?”.

    Deividą Misiulį nustebino Gvido greitis kvalifikacijoje

    Italijos GP lenktynėse triumfavęs Deividas Misiulis pripažino, jog buvo nustebintas Gvido Ablingio greičiu kvalifikacijoje.

    Kaip ir įprasta pastaruosius kelis etapus, kvalifikacijoje didžiausia kova virė tarp čempionato lyderių: Deivido Misiulio, Gvido Ablingio, Lino Norvaišo, taip pat savo klasę jau įrodžiuso, bet sezono rikiuote aukštyn kiek lėčiau lipančio Mantvydo Riaukos. Labiausiai iš šių pilotų išsiskyrė Gvidas. Tai paminėjo ir etapo nugalėtojas Deividas Misiulis.

    “Turiu pripažinti, kad buvau nustebęs Gvido Ablingio parodytu rato įveikimo laiku antroje kvalifikacijos dalyje, tad neturėjau jokių šansų jam pasipriešinti. Pole tikrai buvo jo. Ją jis iškovojo visiškai pelnytai. Truputį gaila, jog Mantvydas Riauka nusprendė startuoti iš PIT. Tiksliai net nežinau kodėl.” – nuostabos puikiu Ferrari piloto rezultatu neslėpė Deividas.

    Lenktynių startai keliuose pirmuosiuose Deivido Misiulio etapuose šiame turnyre buvo lyg užkerėti. Dėl vienokių ar kitokių priežasčių jam nepavykdavo išvengti apsistumdymų trasoje, kas jam kainuodavo marias laiko. Italijos etapas tapo savotiška išimtimi, o Deivido startą ir pastovumą visų lenktynių metu galima rodyt jauniesiems SimRacer’iams.

    “Lenktynių startas susiklostė puikiai, tiesa Gvidas akivaizdžiai suklydo smarkiai pailgindamas pirmąją pavarą, kas lėmė labai prastą jo startą. Panašią klaidą buvome padarę kartu su M.Riauka Vokietijoje. Pačios varžybos buvo labai ramios, pavyko važiuoti gana stabiliu tempu ir taupyti padangas. Važiavau vienu sustojimu abejoms atkarpoms naudodamas minkštąsias padangas.” – apie varžybas ir jų taktiką papasakojo Mercedes pilotas.

    Lenktynių pabaigoje, kai jau beveik visi taškai būna sudėlioti ant i, dažno piloto siekis yra užfiksuoti greičiausią lenktynių ratą.

    “Lenktynių pabaigoje stengiausi padaryti greičiausią ratą, tačiau Gvidas turėjo šviežesnį Soft padangų komplektą, tad greičiausias ratas atiteko jam. Sveikinimai Linui, smagu matyti, kad pagaliau įveikė problemas su dideliu minkštųjų padangų dėvėjimusi.” – pokalbį užbaigė Deividas.

    TEISĖJŲ VERDIKTAS

    -Andrius Jovarauskas apšilimo rato metu nesureaguodamas į kitų pilotų veiksmus važiuoja per greitai, ko pasekoje atsitrenkia į Luko Sabaliausko bolido galą bei jį apsuką. Incidentai apšilimo rato metu yra visiškai negalimi, nemalonūs ir netoleruotini, kadangi važiuojama yra 150 km/h ar mažesniu greičiu. Atsižvelgiant į tai, kokios baudos anksčiau buvo skiriamos pilotams už žymiai menkesnius incidentus, Andriui Jovarauskui skiriamas startas iš techninio aptarnavimo zonos.

    -Justinas Ribelis starto metu stabdo ryškiai per vėlai, įsirėžia į vieną iš pilotų. Nuo Justino nukentėjęs pilotas atšoko į dar kelis vairuotojus, kurie vengdami dar didesnio incidento privalėjo palikti trasą, ko pasekoje gavo STOP&GO nuobaudą už “nukirstą trasą”. Už jau ne pirmą sukeltą incidentą ir nesugebėjimą startuoti kartu su visais pilotais, Justinui skiriamas startas iš techninės aptarnavimo zonos.

    Panašūs įrašai:

    1. F1Taure.LT: Singapūro GP apžvalga
    2. F1Taure.LT: Abu Dabio GP apžvalga
    3. F1taure.LT: Japonijos GP apžvalga
    4. LRC – Italijos GP
    5. rFactor Pro – Apžvalga

Reklama

Parašykite komentarą