Logo Background

LFS – GTAL 2011

  • Tema: Live For Speed | 2010/11/15 00:14 | Komentuoti  Komentarai

    LFS GTAL 2011

    Spalio pradžioje prasidėjo trečiasis Grand touring amateur league (toliau GTAL) sezonas.

    Šiais metais trasoje galėsime išvysti nemažą būrį Lietuvių lenktynininkų: vien tik iš lietuvių sudaryta Deadline racing komanda, praėjusiais metais užėmusi penktają vietą absoliučioje įskaitoje, bandys siekti užsibrėžtų tikslų vairuodami penktuoju numeriu pažymėtą FZR automobilį, kiti mūsų tautiečiai atstovaus lig šiol abu čempionatus laimėjusiai bei dėl trečio kovojančiai, prancūzų Endurance team (E-Team) komandai, kuriai šiais metais šioje lygoje vadovaus lietuvis.

    Uždavėme kelis klausimus Deadline komandos antrąjam vadovui Modestui Runui:

    Laurynas: Kokie šiems metams Deadline komandai keliami tikslai GTAL trečiąjame sezone?

    Modestas: Tikslų mes kaip ir neturime, tiesiog mes į lenktynes žiūrime šiek tiek kitaip, mes teisiog dalyvaujame dėl malonumo, kurį gauname lenktyniaudami, bet kas beko stengiamės ir užimti kuo aukštesnes vietas.

    L: Kaip ruošiatės lenktynėms/sezonui?

    M: Ruoštis lenktynėms mums labai sudėtinga, nes visi turime gana daug veiklos realiame gyvenime, taip pat esame gana dideli tinginiai, treniruotėms skiriame labai mažai laiko, dėl to lenktynėse nepavyksta  išspausti visų “sulčių”.

    L: Pasirinkote FZR automobilį,jo pranašumai/trūkumai prieš kitus ir kas įtakojo jūsų tokį pasirinkimą?

    M: FZR prieš XRR esminių privalumų kaip ir neturi, bent aš jų nepastebėjau, o lyginant su FXR automobiliu, tai greitis tiesiosiose. Ištikrūjų man dar sunku kalbėti apie šių automobilių privalumus/trūkumus, nes praėjo dar tik vienas etapas, bet kad XRR yra greičiausias, tai akivaizdu. Pasirinkome FZR automobilį vien dėl to, kad turime nemažai “setup’ų”.

    Taipogi mintimis pasidalino E-Team komandos vadovas šioje lygoje, bei lenktyniaujantis už ją, Laurynas Matonis:

    Šiais metais stengsimės siekti aukščiausio – trečią kartą iškovoti čempionų titulą. Šiam sezonui pradėjome ruoštis seniai, laikome jį vienu iš prioritetų šiame sezone. Mano manymu surinkome stiprų bei konkurencingą vairuotojų grupę, kuri, mano manymu, tikrai gali kovoti dėl čempionų titulo. Daug ką nustebino mūsų automobilio pasirinkimas, kadangi praėjusius du metus mūsų komanda čempionais tapo vairuodami FZR automobilį, tačiau šiemet pasirinkome XRR. Kodėl? Manau mūsų lenktynininkai yra labiau patyrę vairuodami šį automobilį. Tikėkimės – siekiai pasiteisins.

    Po pirmojo etapo Kyoto National reversed trasoje, po įtemptos trijų valandų kovos Modesto Runo bei Povilo Klimansko pilotuojamas Deadline komandos FZR automobilis finišo liniją kirto šešioliktoje, o Aido Staškevičiaus ir dviejų jo komandos draugų iš E-Team komandos pilotuojamas XRR automobilis, sukėlęs vienintėlę saugos automobilio fazę lenktynėse, kai likus maždaug dešimčiai minučių iki lenktynių pabaigos sprogus padangai automobilis užstrigo smėlyje, prieš tai buvęs devintoje vietoje, galutinėje įskaitoje užemė tik dvidešimt ketvirtąją vietą.

    Kitas etapas – Lapkričio 20-tąja dieną vyksiančios trijų valandų lenktynės Westhill International trasoje.

    Panašūs įrašai:

    1. Apex Cup – 2011 startuoja
    2. LFS – Baltic Cup 2011
    3. LFS – Baltic Cup 2011 penkių etapų apžvalga
    4. LFS – IGTC – 1 etapas
    5. F1 2011 – dvi naujos peržiūros

Reklama

Parašykite komentarą