Logo Background

LFS – Baltic Cup 2012 sezono fiasko

  • Tema: Live For Speed | 2012/04/10 18:23 | 4 KomentaraiKomentarų – 4  Komentarai

    Po ilgos pertraukos eracing.lt pristato rašinį apie Lietuvai simracing’e svarbų čempionatą Baltic Cup, t.y. jo 2012 sezoną, kuris tapo visišku fiasko, pasibaigusiu Estijos pergale.

    Su didžiuliu susidomėjimu ir nekantrumu laukiamas lietuvių ir kitų Baltijos šalių simracer’ių čempionatas, kuriame gali pasireikšti ir kiek lėtesni žaidėjai, tapo visišku “pravalu”, kuriame nesutarimai tarp šalių atstovų, neorganizuotumas, kai kurių žmonių asmeninės ambicijos ir panašios nesąmonės užgožė tai, dėl ko visi ten susirinko – lenktyniavimą.

    Galbūt reiktų pradėti nuo to, kad pirmi neramumų daigai išdygo dar prieš sezoną – vienas iš čempionato pradininkų latvis Andris Pavars desperatiškai pradėjo ieškoti pagalbininkų, kad išlaikytų čempionatą gyvuojantį. Norinčių neatsiradus, viskas praktiškai liko jo rankose. Kas be ko, jis pakeitė taisykles dėl tokio menko dalyko, kaip “numberplate”, dėl ko čempionate buvo uždrausta dalyvauti vienam greičiausių Estijos žaidėjų. Tai gal ir būtų neblogai, turint galvoje tai, kad reikia išlaikyti lygos turinį “padorų”, bet latvis taisykles keitė nepasitaręs su kitų šalių atstovais. Bet tai tik pradžia.

    Vos įpusėjus sezonui prasidėjo nesutarimai tarp tų pačių šalių atstovų, kurie niekaip negalėjo susitarti dėl baudų žaidėjams, kurie prasižengė vienose ar kitose lenktynėse, nes “kiekvieno nagai į save lenkti”, t.y. kiekvienas šalies atstovas, kuris tuo pačiu ir teisėjas, norėjo priimti sprendimus, kurie būtų naudingi jo šaliai. To pasekoje būdavo skiriamos kontraversiškos ir nesąmoningos baudos, kas privertė nebelenktyniauti dar didesnį kiekį simracerių. Kadangi daugelis baudų buvo skiriamos (atsitiktinai ar ne) latvių naudai, ši šalis atitrūko nuo Lietuvos ir, galima sakyti, vos neužsitikrino antrojo Baltijos Taurės trofėjaus, kurį laimėjo Estija. Žinoma, kai lenktynėse iš maždaug 20 žmonių dalyvauja 2 -3 lietuviai ir estai, o likęs kontingentas gerai susiorganizavę latviai, tai tikrai neturėtų būti sunku.

    Oficialiame LFS forume vykusios diskusijos tarp šalių, nesutarimai tarp organizatorių ir pačių žaidėjų priminė vaikų darželį. Kiekviena šalis lieja viena ant kitos purvą, visi nežinia ko ginčijasi ir pykstasi. Greitai, per vakarą atliekamos smulkmenos būdavo padaromos kone per mėnesį. Nebeliko bendrumo jausmo ir paprasčiausios pagarbos vienas kitam. Susidomėjimas tapo nesąmoningai menkas. Šitaip sistemingai buvo sužlugdytas tikrai gražus projektas. Kiekvienas, atsisakęs prisidėti prie to ar padėti išspręsti iškilusias problemas, traukė po plytą iš pamatų, ko pasekoje sugriuvo tai, kas ketverius metus buvo sunkiai statyta. O mintys apie tai, kad kitais metais čempionatas dar gyvuos, atrodo vis labiau absurdiškos.

    Panašūs įrašai:

    1. LFS – Baltic Cup 2012
    2. K. Gasiūnas tapo OWRL 20 sezono čempionu
    3. LFS – 24h of Aston 2012 (papildyta)
    4. iRacing 2.0 – pinigus kainuojantis fiasko (?)
    5. LFS – Baltic Cup 2011 – 7 etapas

Reklama

Komentarų – 4
  1. #1 euras
    Balandžio 10, 2012 19:31

    viskas buvo gerai kol nepasikeite lietwos atstovas… tiesiog masisikai mazejo lietuwiu lenktynese…

    [Atsakyti]

  2. #2 Laurynas
    Balandžio 10, 2012 20:14

    Gerbiamas eurai,

    Labai būtų įdomu išgirsti kaip Lietuvos atstovo pasikeitimas įtakojo lietuvių “mažėjimą” lenktynėse? Ar atstovas turi vilkti kiekvieną už ausų į trasą(kas vėliau ir buvo daroma)? Prisiminkim kurios valstybės atstovas visgi ryžosi užbaigti sezoną su vieno žmogaus pagalba (pasufleruosiu – tu esi tos šalies atstovas, kad ir kaip tai bebūtų keista atsižvelgiant į tavo rašyseną).

    [Atsakyti]

  3. #3 blackkk
    Gegužės 18, 2012 11:13

    kur butu galima gauti daugioau info apie LFS varzybas?

    [Atsakyti]

  4. #4 Klaidas
    Gegužės 22, 2012 19:28

    blackkk> Oficialiame forume – http://www.lfsforum.net

    [Atsakyti]

Parašykite komentarą