Logo Background

LRC – Bahraino GP

  • Tema: rFactor | 2010/09/24 15:16 | Komentuoti  Komentarai

    Su nekantrumu lauktas formulės 1 sezonas sėkmingai startavo praėjusį sekmadienį. Į pirmąsias sezono lenktynes susirinko daug matytų veidų, o tai buvo geras ženklas, kad turėsime kokybiškas ir aukštos klasės ne tik šias lenktynes, bet ir visą ateinantį sezoną.

    Į Bahreino trasą išriedėjo 18 bolidų, o naujas reglamentas ir nauja taškų skaičiavimo sistema žadėjo daug įdomių vingių lenktynėse, bei skirtingų taktikų įvairovę. Niekas iš tų 18 pilotų nežinojo kokia geriausia strategija, todėl pirmosios lenktynės tuo pačiu buvo ir apžvalginės.

    Pirmąją kvalifikacijos sesiją, trunkančią 15 minučių pilotai pajudėjo kelios minutės po 20 valandos. Kaip ir įprasta pirmieji greiti pilotų ratai buvo labiau konservatyvūs ir svarbiausias tikslas užfiksuoti bent kokį konkurencingą laiką. Sesijos laikui artėjant į pabaigą visi ėmė kovoti dėl patekimo į TOP 10 ir galimybės joje sudalyvauti lemiamoje kovoje dėl pole pozicijos. Geriausią pirmosios kvalifikacijos laiką užfiksavo D.Malinauskas.

    Po trumpos pertraukėlės pilotai jau su lenktynėms paruoštais derinimais, tačiau neribojant kuro kiekio bolide rikiavosi į lemiamą 10 minučių sesiją išsiaiškinti, kas taps greičiausiu pilotu ir startuos iš pirmosios vietos. Dovydas Malinauskas antruoju savo bandymu užfiksavo greičiausią ratą, kuris jam garantavo pirmąją starto poziciją, už jo nugaros vos per nepilną 1 dešimtąją atsiliko Egidijus. O trečią ir tolimesnes vietas skyrė jau 0.4 ar daugiau sekundžių dalių.

    Panašu, kad analizuojant kvalifikacijos rezultatus aiškėja lyderiu grupė, kuri diktavo sąlygas tiek pirmoje, tiek ir antroje kvalifikacijos dalyse. Trys komandos ir 5 jų pilotai užėmė pirmąsias pozicijas starto eilėje – tai Brawn, Ferrari ir Mclaren ir tik antram Ferrari pilotui nepavyko nuvažiuoti gero kvalifikacinio rato.

    Prabėgus vos keletui minučių visi pilotai jau rikiavosi į ilgas 43 ratų lenktynes ir nei vienas nebuvo užtikrintas kokiu lenktynių tempu važiuos konkurentai, kaip laikys technika ir kaip dirbs padangos. Visiškai nauja technika ir be abejo daug minčių galvoja, bei daug klaustukų.
    Visi raudoni šviesoforai užgesta ir duodamas startas. Gerai startuoja Dovydas Malinauskas, tuo tarpu Masalskis vangiai pajuda iš vietos ir jį iškart lenkia Nerijus Dumčius, Adomas Minevičius, Vygintas Kuprys. Puikiai startuoja Justas Vaitekūnas iš 14 vietos kildamas iki 10. Tuo tarpu Justui Gulbinui nepasiseka jis starto metu praranda net 4 pozicijas ir nustumiamas į 15 vietą iš 11-tos.
    Po pirmųjų ratų situacija kiek koreguojasi Adomas Minevičius susitvarko su savo komandos draugu Neriju Dumčium, tą patį padaro ir Vygintas Kuprys bei kiek vėliau Egidijus Masalskis.
    O jau 11 rate įvyksta lenktynių lūžis, kuris praktiškai nulėmė nugalėtoją lenktynėse. Adomas Minevičius ilgą laiką spaudęs Dovydą Malinauską, galiausiai jį aplenkia ir ima bėgti nuo persiakiotojo. Šių dviejų lenktynininkų pora po šio epizodo taip ir finišavo Adomas Minevičius užtikrintai laimi lenktynes, o Dovydas Malinauskas be konkurencijos atvažiuoja antroje vietoje. Adomui Bahreine neprilygo niekas ir nesugebėjo palaikyti jo fantastiško važiavimo tempo.
    Tuo tarpu dėl paskutinio podiumo laiptelio kova užvirusi maždaug ties 15 ratu ir vyko iki pat 34 rato. Vygintas Kuprys neturėdamas aukšto tempo lenktynėse ilgai už savęs laikė Egidijų ir šis tik 22 rate aplenkė Brawn pilotą. Vėliau per sustojimus boksuose Vygintas susigrąžino prarastą poziciją ir Egidijui dar kartą teko atakuoti Brawn, jam tai pavyko 33 rate ir nuo to laiko nieks Masalskiui nebesikėsino atimti 3 poziciją. Ketvirtoje vietoje paskutiniame rate aplenkęs Vygintą Kuprį atsidūrė Mantvydas Riauka, po silpnos kvalifikacijos puikiai padirbėjęs lenktynėse pelnytai užėmė šią poziciją už savo nugaros palikdama Vygintą Kuprį 5-toje.
    Nerijus Dumčius vienas iš stabiliausių ir greičiausių pilotų rikiuotėje šį savaitgalį atrodė tarsi savo paties šešėlyje, bet vis gi finišuodamas 6-toje vietoje prisidėjo prie to, jog šiandien Mclaren komanda pirmautų konstruktorių įskaitoje.
    Ne dažnas reiškinys kai Vilius Kaukas aplenkia savo komandos partnerį Tomą Vilį, tačiau šį kartą taip įvyko Kaukas finišą pasiekia 7 pozicijoje, o Tomas Vilis 9 ir gauna 2 taškus į sąskaitą. Tarp šių pilotų įsimaišo retai taškuose praėjusį sezoną matytas Justas Vaitekūnas, tačiau puikus startas ir didžiausias kylimas pozicijomis per lenktynes leidžia jam gauti 4 taškus už 8 vietą.
    Paskutinis taškas atitenka turnyro debiutantui Juriui Marcinkevičiui.

    Išsamesnę informaciją galite sužinoti LRC.LT tinklapyje

    Panašūs įrašai:

    1. LRC – Japonijos GP
    2. LRC – Singapūro GP
    3. LRC – Sezonas baigtas
    4. LRC – Italijos GP
    5. Interviu su Mindaugu Klumbiu

Reklama

Parašykite komentarą