Logo Background

LRC – Singapūro GP

  • Tema: rFactor | 2010/03/25 16:04 | 2 KomentaraiKomentarų – 2  Komentarai

    LRC_sin

    Baigėsi jau keturioliktasis LRC.lt čempionato etapas. Šį kart veiksmas vyko naktinėje Singapūro trasoje, kur susikovė stipriausi Lietuvos rFactor pilotai. Šalčiausius nervus bei įstabų vairavimą pademonstravo V.Kuprys, kurį ir sveikiname su pergale.
    Gaila, bet šios lenktynės buvo visiškai atvirkščios nei buvo prieš dvi savaites Monzoje, tai ko gero vienos ir nuobodžiausių šių metų lenktynių. Dėl trasos sudėtingumo ir lėtumo lenktynininkai negalėjo lenkti savo varžovų net būdami apčiuopiamai greitesni. Todėl šios lenktynės buvo labiau procesinės ir gal tai tik sutapimas, tačiau panašiai vyko ir realios pirmos F1 sezono lenktynėse Bahreine. Bet kokius atveju pilotai turėjo sočiai darbo čia ir bet menkiausias atsipalaidavimas galėjo baigtis trasos barjeruose. Tik pačioje lenktynių pabaigoje, kai atrodė, kad nuobodžios lenktynės taip ir baigsis įvyko keletas netikėtumų, kurie kiek pakėlė susidomėjimą ir intrigą.
    Singapūro lenktynių savaitgalį buvo nepavejamas Vygintas Kuprys su Ferrariu visą lenktynių distanciją kontroliavęs lenktynių tempą ir atlaikęs nors ir ne kontaktinį, tačiau psichologinį spaudimą laimėjo lenktynes. Tačiau laimėjo ne taip ir lengvai. Pasirodo buvo suklysta skaičiuojant kurą ir pilotui nebūtų pavykę finišuoti lenktynių su tiek kuro kiek buvo įpilta paskutiniame sustojime, todėl Vygintas suko dar kartelį į boksus ne planiniam sustojimui. O prieš tai visą paskutinę atkarpą iki sustojimo turėjo važiuoti maksimaliai greitai kaip tik tai galėjo, kad susidarytų persvarą prieš antroje vietoje važiavusį Nerijų Dumčių. Galiausiai viskas pavyko ir trečia iš eilės Ferrari pergalė jų rankose.
    Nerijus Dumčius buvo vienintelis lenktynėse, kuris greičiu prilygo Vygintui Kupriui ir visas lenktynes neleido jam atitrūkti į priekį palaikydamas 2-6 sekundžių atsilikimą. Tačiau antro sustojimo metu Nerijus Dumčius įvažiuodamas į boksus viršino greitį ir buvo nubaustas bauda – pravažiavimu pro techninio aptarnavimo zoną sekančiame rate. Ką atlikus jis prarado šansus pabandyti pakovoti dėl pergalės ir sulėtino tempą. Tuo metu jis nežinojo, kad Vygintui neužteks kuro iki lenktynių pabaigos…
    Dovydo Malinausko be abejo geriausios lenktynės šį sezoną. Antras podiumas po ilgos pertraukos, užtikrintas greitis lenktynėse ir varžovai prieš lenktynes prognozavo, kad šis pilotas bus vienas iš aspirantų į pergalę. Tačiau lenktynių rėžimu pasirodė, kad Dovydui šiek tiek trūksta greičio iki lenktynių lyderių dėl ko jis nieko negalėjo padaryti ir net po abiejų aukščiau važiavusių pilotų klaidų finišavo trečioje vietoje.
    Ketvirtas antrasis Mclaren pilotas Adomas Minevičius, kuriam po kiek įtemptų kelių pirmųjų ratų vėliau lenktynės tapo procesinės. Jis dėl greičio stygiaus negalėjo konkuruoti su priekyje važiuojančiais pilotais, bet buvo kiek greitesnis už 5 vietoje finišavusį M. Klumbį, kuriam taip po gi lenktynės buvo vienos iš nuobodžiausių, neskaitant pirmųjų trasos ratų ir kovos su Mantvydu Riauka.
    Toliau sekę pilotai tikrai neturėjo kada nuobodžiauti, kirtus finišo liniją tarp V. Kauko ir M. Gudaičio vos 0,3 dešimtosios. Visgi Kaukas ilgai kovojęs su Gudaičiu atlaikė spaudimą ir iškovojo 6 poziciją, o Gudaitis – 7. Tačiau šią dvikovą papildė ir M. Riauka, kuris nedavė atsikvėpti priekyje važiuojantiems vyrukams, kirtus finišo liniją nuo Manto Riaukos atsilikimas buvo vos viena sekundė.

    Išsamius lenktynių rezultaus bei statistiką rasiteoficlialiame LRC.lt tinkalpyje.

    Panašūs įrašai:

    1. F1Taure.LT: Singapūro GP apžvalga
    2. LRC – Japonijos GP
    3. Interviu su Mindaugu Klumbiu
    4. LRC – Bahraino GP
    5. LRC – Italijos GP

Reklama

Komentarų – 2
  1. #1 Ernestas
    Kovo 26, 2010 05:36

    kul

    [Atsakyti]

  2. #2 Dowis
    Kovo 26, 2010 12:16

    Gražus klipas ir gera daina parinkta

    [Atsakyti]

Parašykite komentarą