Logo Background

MoE 24h – Interviu su K.Kliaudaičiu

  • Tema: Interviu, Live For Speed | 2010/01/27 00:37 | 1 Komentaras1 komentaras  Komentarai

    eRacing_24h_2

    Interviu su K.Kliaudaičiu iš LFS MoE 24 valandų lenktynių. Karolis vairavo už „My3id Gaming“ komandą, ši komanda yra viena iš greičiausių tarp kitų pasaulinių komandų. Už vairo Karolis praleido 6 valandas. Jo komanda finišavo 2-oje vietoje GT2 klasėje.

    Tomas: Visu pirma noriu pasveikinti tave ir visą “My3id” GT2 komandą. Antroji vieta, tikrai šaunus rezultatas.

    Karolis: Ačiū.

    Tomas: Kokie įspūdžiai po lenktynių?

    Karolis: Tikrai geri. Finišuoti buvo tikras malonumas, o po jo, prasidėjo tikras šurmulys teamspeak‘e.

    Tomas: 24 valandos tikrai ilgas laikas. Ar gavai kiek nors laiko pailsėti?

    Karolis: Taip, žinoma. Priėję bendro sprendimo, lenktynes pradėjau aš ir važiavau dvi valandas. Tuomet teko tiek pat laiko pailsėti ir vėl sėsti prie vairo dar vienai valandai. Tuomet jau galėjau atsipūsti ir eiti miegoti, nes pagal planą turėjau važiuoti tik devintą valandą ryto, tačiau atsikėlęs sužinojau, kad planas yra pasikeitęs ir važiuoti gavau tik po keturių valandų nuo to tarpo. Taigi po to tarpo važiavau dvi valandas, tiek pat ilsėjausi ir sėdau paskutiniajai valandai.

    Tomas: Likus paskutinėms kelioms valandom “EER” komanda gavo baudą. Ar būtumėt sugebėję aplenkti juos?

    Karolis: Manau, kad taip. Mūsų skaičiavimais, turėjome juos aplenkti, tačiau jie tik palengvino mums užduotį.

    Tomas: Nuo „Team Sirius“ ir pirmosios vietos atsilikote 3 ratais. Ar tame buvo kažkokia priežastis, ar tiesiog jie buvo greitesni?

    Karolis: Turint du pro setup‘ų gamintojus ir vieną pro vairuotoją, manau, kad kiekvienai komandai būtų sunku palaikyti jų greitį. Beje, kaip jie jau minėjo, šioms lenktynėms yra pradėję ruoštis nuo vasaros ir apvažiavę daugybę ratų. Taip pat, pagaliau, po lenktynių, jie pripažino naudoję axis cheat‘ą, kurį sukūrė sricpt‘o pagalba, kuris veikia kaip sekvencinė greičių dėžė ar netgi greičiau, todėl galima įsivaizduoti kiek laiko “suvalgo“ su kiekvienu ratu. Mes juos jau nuo pirmo etapo įtarinėjome ir analizavome jų laikus ir panašiai.

    lfs_my3id_1

    Tomas: Strategija. Ar sugebėjote laikytis jos?

    Karolis: Laikytis jos pavyko iki kol prie vairo sėdo Kinietis Cai. Jis mūsų komandoje buvo lėčiausias, jis turėjo pravažiuoti vieną valandą, nes niekas tuo metu negalėjo to padaryti, jam tuo metu buvo diena. Jis per klaidą vietoj bėgio didinimo, sumažino ir stipriai užkalė variklį. Kadangi jis važiavo be mikrofono, to pranešti negalėjo ir tęsė lenktynes toliau. Kai atėjo laikas stoti į boksus, jis pranešė kitam komandos draugui Reno per mobilųjį – “pitting in this lap“. Reno važiavo daugiau nei pusę valandos su užkaltu varikliu ir labai daug pralošinėjo laiko iki kol jo kompiuteris nusprendė persikrauti ir dingo ryšys su juo. Kas įvyko toliau, aš tiksliai nežinau, bet kaip supratau, tik atėjęs Niki pastebėjo, kad nieko nėra trasoje ir tą pačią akimirką prisijungęs važiavo tris valandas. Toliau viskas ėjosi sklandžiai, tik lenktynių pabaigoje teko likus vos keliems ratams, teko daryti papildomą sustojimą boksuose.

    Tomas: Daug lenktynininku turi skirtingus vairavimo stilius. Ar jus tokia problema ištiko?

    Karolis: Setup‘ą buvome padarę visiem palankų, tačiau iškylančios vis naujos problemos, mus privertė keisti ir keisti setup‘ą iki paskutinės dienos. Galutinis variantas buvo galbūt ir negreičiausias, bet geriausias ir stabiliausias.

    Tomas: Kai kurioms komandom padangos buvo didele problema. Kaip jums?

    Karolis: Dėl padangų visiškai nereikėjo sukti galvos. Galėjome palaikyti greitą tempą ir išlaikyti stabilią temperatūrą pirmaisiais ratais.

    Tomas: Po lenktynių buvote patenkinti savo rezultatu? Ar manėte, kad galėjote pasirodyti geriau?

    Karolis: Rezultatas buvo toks, kokio ir tikėjomės. Aišku atstumas nuo pirmosios vietos turėjo būti žymiai mažesnis.

    Tomas: Dėkui už interviu. Sėkmes likusiame MoE sezone.

    Karolis: Jos mums tikrai dar prireiks. Ačiū.

    Panašūs įrašai:

    1. MoE 24h – Interviu su K.Gasiūnu
    2. Interviu su Mindaugu Klumbiu
    3. IGTC – Interviu su K.Gasiūnu apie 2010 sezoną.
    4. Interviu su V.Kupriu
    5. LFS – IGTC – 1 etapas

Reklama

1 komentaras
  1. #1 SRLT Eimantas
    Sausio 29, 2010 13:34

    Geras interviu ir tikrai geras rezulatatas.

    Keep it up

    [Atsakyti]

Parašykite komentarą